03 08 2012

Aşkı Bulmak İsteyenlere 5 Tavsiye

Aşkı Bulmak İsteyenlere 5 Tavsiye |  görsel 1

1-Aşkı elle tutamayız. Aşk, aradığımız an, istediğimiz gibi gelip bizi bulamayabilir. Bazen aşkı çok eşelememek her şeyi oluruna bırakmak gerekir. İlk tavsiyem açık bir şekilde aramamanız onu. Bence aşk ancak ondan kaçtığınızı düşünürse sizi bulur ve sıkıca yapışır. Eğer aşık olmak için oluyorsanız zaten bu sönük ve değersiz bir duygu yığını olacaktır. 2-Teşekkür. Aşk, Yaradan'ın bize verdiği en güzel duygudur. Onu pis ve amaçsızca kullanmak israf olmaz mı? Yirmi beş yaşında ilk aşkını yaşayan birini düşünün. O zamana kadar bu duyguları tatmamışsak daha bir keyifli daha bir anlamlı olmaz mı, ona daha sıkı sarılmaz mıyız?  3-Çirkin kızlar kazanır. Bu sözü çok duymuşsunuzdur. Çoğu insan güzelliğinden yakınır, aşkı bulamadığını buna bağlar ve şöyle der: "Çirkin kızlar pek şanslı, hep aşkı buluyorlar." Aslında bu söz pek de anlamsız değildir. Çünkü yalnızca gösterişli bir güzelliği olmayanlar aşka yakışıklı/güzel manasıyla bakmadan saf duygularla sever ve bu hisler karşılık bulur. 4-Gerçekçi ol! Anlayamadığım bir konu da sonunda ayrılık olacağını bile bile aşkından vazgeçmeyenlerdir. Elbette aştan vazgeçmek basit bir şey değildir ama kendisi için doğru olanı bulamamış bir insanın yalnızca aşık diye mahvolması da aptallık değil midir? 5-O asla olmaz! Asla aşık olamayacağın birini söyle! Bu soruyu herkes en nefret ettiği kişiyi göstererek cevaplar. Halbuki ben nefretsiz aşktan bir şey ummam. Nasıl karanlık olmadan ışığın , kötülük olmadan iyiliğin değerini anlayamıyorsak nefret olmadan aşkın değerini anlamaktan bahsedilebilir mi? Asıl önce kendinden nefret ettiren sizi bağlar ve onu düşünmeniz için beyninize sızar. Bu nedenle asla olmaz demeyin, zaman olup olmayacağın... Devamı

02 08 2012

Park Shi Hoo-Sempatik!

Park Shi Hoo-Sempatik! |  görsel 1
Park Shi Hoo-Sempatik! |  görsel 2
Park Shi Hoo-Sempatik! |  görsel 3

Doğrusu Park Shi Hoo'yu Savcı Prenses'te ilk gördüğüm an fazla beğendim diyemem ama bölümler geçtikçe o kadar tatlılaşmaya başladı ki gözümde! Şimdilik bir numaram o benim! Gerçekten iyi bir aktör!  Devamı

02 08 2012

Protect The Boss- Güçlü Aşkım

Protect The Boss- Güçlü Aşkım |  görsel 1

Türkçe adı Patronu Koru olan dizi dövüşmekte çok iyi olan bir kadının sekreterliğini yaptığı adam ve adamın kadına olan aşkını anlatıyor. Komik olmasına rağmen son taraflar sıkıcı ve romantizmden yoksundu.  Bu arada dizide geçen ve jaejoong'un söylediği I'll protect you şarkısı oldukça güzel! Devamı

02 08 2012

The Greatest Love- Devasa bir aşk!

The Greatest Love- Devasa bir aşk! |  görsel 1

Hikayeye göre başroldeki kız eski bir pop kız grubu üyesidir. Ne yazık ki bazı talihsiz olaylar yüzünden bir sürü skandal yaratmış ve ülkenin yüz karası olarak anılmaya başlamıştır. Adamımızsa ülkenin en önemli aktörlerinden biridir. Birbirlerinden en başta nefret etseler de adamımız kıza aşık olunca işler karışır. Kız adamın ona olan aşkını öğrenip ondan uzak durmaya çalışsa da adam onun peşini kolay kolay bırakmayacaktır. Bu diziyi gerçekten -korelilerin deymiyle 'jinjja jinjja' sevdim! Ana karakterlerin birbirinden garip halleri çok komik ve eğlenceli!   Devamı

02 08 2012

İşin içine Japonlar girince- Hotaru no Hikari

İşin içine Japonlar girince- Hotaru no Hikari |  görsel 1

Türkçe adı Bir Ateşböceği Parıltısı olan dizi çok komik! Tüm dizi boyunca insan gülmekten kırılıyor. Hikayeye göre ana karakter olan kızımız dışarıda çok güzel ve bakımlıyken evde verandada oturup bira içen ve gazete altında uyuyan biri. Ama bir noktadan sonra müdürüyle aynı evi paylaşmak zorunda kalıyor. İşte bu dizide müdürü ve onun aşkı anlatılıyor. Ne yazık ki hikayenin sonu romantik olmamış. Ben bu diziye yalnızca komik diyebilirim. Devamı

01 08 2012

Prosecutor Princess -Havalı ve sempatik

Prosecutor Princess -Havalı ve sempatik |  görsel 1

İkinci dizim bir savcının hayatını anlatıyor. Savcı diyorum da pek savcıya benzer yanı yok kızımızın. Yolda gören moda tasarımcısı falan sanar. Pek tatlı, pek güzel! Gerçekten şu ana kadar izlediğim on beş falan kore dizisi arasından bayan başrol olarak en çok bu kadını beğeniyorum, fıstık gibi!  Bu da genç kız dizisi! Ama bu dizide hikayeye cinayet, tecavüz ve bunun gibi saçma sapan polisiye olaylar karışıyor, ha bir de meraktan çatlıyorsun acaba bu adam bu kızda ne arıyor, neden bu kıza yaklaşıyor diye!  Adamımızı unuttuk mu ne! İlk gördüğümde bu mu başrol dediğim sonradan sempatik gülüşüne bittiğim...  Eğlenceli, bir de kızımızın aptalca hareketleri çok komik! Tavsiye benden!    Devamı

01 08 2012

İlk Kore Dizim-Personal Taste

İlk Kore Dizim-Personal Taste |  görsel 1

Personal Taste... Tam bir kız dizisi, eğlenceli ve Lee Min Ho'yla göz alıcı. Zaten bu diziyi seçmemin en büyük rolü erkek başrolümüz. Kendisi pek yakışıklı pek tatlı. Dizide bir mimarın işi dolayısıyla mimarisinden tüyo edinmek için bir kızın evine gay gibi sızmasını anlatıyor kısaca.  Kız da pek tatlı, gülünce gözleri tamamen kapanıyor. Zaten ben şaşıyorum korelilerin şu minicik gözleriyle etrafı nasıl gördüklerine! Neyse... Ana karakterlerimiz bir otobüste uygunsuz bir kavgayla birbirlerinden nefret etemeye başlamışken bu adam nasıl sızsın kızın evine de mimariyi çalsın? Kız da namuslu!  Aynı evde yaşaya yaşaya birbirlerine aşık oluyorlar! Tabi birkaç engel de yok değil aralarında. Eski sevgililer, mazide kalmış intikam yeminleri...  Devamı